maanantai 30. huhtikuuta 2018

Esittelyssä Susanna

Moi! 

Mun nimi on Suski ja ohjaan Kanavassa jumppia monipuolisesti. Olin mukana jo kun Kanava avattiin, joten saatat nähdä mun naaman Kanavan julisteissa 😊 Työt vei mut vuosiksi muualle, mutta nyt oon tullut takas. 😍💃 

 Asun Nokialla mun perheen kanssa. Meillä on kaksi villiä tyttöä: Olivia 3 vuotta ja Sade 5 vuotta. Jumppien ohjaamisen aloitin palavasta halusta päästä näyttään miten jumpataan heti 18-vuotiaana. Sillä tiellä oon vieläkin näin 35-vuotiaana. 😅




Tanssi ja kaikki menevä saa mut syttyyn, mutta toisaalta rakastan myös rauhallisia tunteja. Teen myös muutakin kuin jumppaan: päivätöikseni teen esimiestöitä pirkanmaan osuuskaupalla, ohjaan vauvauintia ja opiskelen ravintovalmentajaksi. Olen koulutukseltani kokki, liikuntaneuvoja, personal trainer ja kansainvälinen hengenpelastaja. Harrastuksiini kuuluu tankotanssi, uinti ja leipominen. 




Nähdään jumpilla! <3



Ps. Kesälukkarissa Susannalla ei valitettavasti ole omaa tuntia, mutta hän tuurailee tarvittaessa! :) Toivomme, että saamme hänet syksyllä taas ohjaamaan vakituiseen! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!