maanantai 21. toukokuuta 2018

Esittelyssä Päivi


Moi! 

Mun nimeni on Päivi ja melko uusi ohjaaja vielä. Ennen ohjaajaksi kouluttautumista ehdin olla asiakkaana Kanavassa reilun viisi vuotta. Jokin kipinä sisällä sitten syttyi, että ohjaajan työ voisi olla mun juttu. Liikunta on aina antanut minulle voimia ja nuorempana tulikin harrastettua pesäpalloa reilu kymmenen vuotta kotikaupungissani Raumalla puoli vakavissaan ja tulihan sitä jotain saavutettuakin. Salilla käynnin lisäksi käyn uimassa ja ulkoilen koirieni kanssa. Hiihtäisin ja tekisin vaikka mitä muutakin, mutta aika loppuu päivästä aina kesken. Kanavassa ohjaan ensisijaisesti lihaskuntotunteja, monimutkaiset koreografiat eivät minulta taivu, joten sellaisilla tunneilla minua ei näe.

Koulutukseltani olen tupla-tradenomi markkinoinnin ja henkilöstöjohtamisen alalta. Päätyössäni olen rekrytointikonsulttina henkilöstövuokrausalalla ja sitä uraa on tullutkin opiskelujen jälkeen tahkottua kohta 10 vuotta. Tällä hetkellä olen reilu puolivuotiaan Emma-tytön kanssa kotona, loppuvuodesta palailen taas päivätyöhöni.




Tarinani muutoin on melko tavallinen, opiskeluvuosieni jälkeen muutin tänne miehen perässä. Sassissa asustellaan koko konkkaronkka. Pesisvuosina sain kerran kauden jälkeen palkinnon "tunnollisin harjoittelija", joten se ehkä kuvaa minua parhaiten. Minulla on ikuinen "kesäksi kuntoon" -kampanja päällä ja tykkään tehdä kovasti töitä. Ja sellaisia kovia tunteja ohjaankin mieluiten.



Liikkuvaa kesää kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!